Nu går vi på sommarledighet!
Vi önskar alla en underbar sommar med mycket glädje och en välförtjänt vila.
Alla medlemmar, målsmän och ledare, vi riktar ett stort tack för allt ert engagemang och för att ni gör allas vår klubb så fantastisk bra.
Styrelsen, Assyriska Botkyrka